En måndag i Stockholm

I söndags kväll spontanringde jag min bästis Therese och frågade om hon ville hänga med mig till Stockholm på måndagen, jag skulle köpa löshår och lite annat :) De ville hon, så vi åkte till Stockholm vid tvåtiden och det mesta vi gjorde i Stockholm var att prata (vilket vi gör bäst?) och äta, haha.. Hittade en ny superbra funktion på min mobiltelefon också, en karta som visade exakt var jag var någonstans, så jag sökte på Cubus, Waynes coffee och på kilimanjaro där jag köpte mitt hår.

Det roliga var dock att när vi stod vid en T korsning typ och ja inte hittade stället där jag skulle köpa håret så säger Therese att ja ska söka på telefonen, så gör jag det. Står typ i ca 5 minuter och försöker komma på rätt riktning, vi går ungefär 2 meter åt ett håll, och där står en stor skylt "kilimanjaro" haha.. Då började vi skratta, så nästa gång kanske man ska kolla upp och runt lite från telefonen så man inte står där som ett pucko :p







Therese hade dubbla glasögon, haha :D


Jag i Therese glasögon, och våran nya Pose! The Jack Sparrow pose ;)



Tack för en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0