Robin 20 år, woho!

Hej hej Bloggen!

Det blev visst et litet uppehåll, igår tänkte jag blogga men det var fel på Blogg.se hela kvällen så de gick inte att logga in eller ngt.. Så kan de gå! Nu är jag tillbaka, iaf för nu. Gjort mycket kul faktiskt!

Först tänkte jag skriva om min underbara Robin som blev 20 år igår, Grattis Grattis till min man! :D <3
Älskar dig mest av allt, det vet du. Han var dock i lumpen igår på sin födelsedag så vi firade den i lördags ist, mycket mat och mycket onyttigt blev det! Han fick ett par Ray Ban glasögon av mig, men de var för små, så det får vi fixa!




Han fick en ram och en bild på oss av deras vänner, hihi

Finaste tårtan fick han också!



Grattis igen, tänk att ja träffade dig när du var 15, och nu är du hela 20 år. Tiden går fort, och åren bara flyger iväg, men mina känslor för dig har inte försvunnit alls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0