Skönt att ha solen tillbaka

Idag började jag dagen med att sola en timme, behövligt! Sen åkte jag med mamma och våra vänner från Gbg till Himla, och där fanns det ju himla mycket fina saker ;> Köpte nya handdukar till badrummet, pajformar och massa annat fint! Längtar efter ett eget kök när det finns så fina saker hehe.. Sen åkte jag och mamma till Gränby och där hittade jag äntligen en vit fin kavaj till studenten! Happyface! Therese var också med på Gränby och hittade själv lite fina fynd, efter en liten stund shopping satte vi och och käkade lunch på barista, mums! 

Nu är jag hemma och ska fä gäster ikväll, mysigt!






Mums!

Kommentarer
Postat av: therese

KOlla man ser verkligen hur slitet mitt hår är! :P

2011-05-07 @ 17:44:52
URL: http://sheismysin.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: haha, jo lite på den bilden. Men de kommer bli nice när du klipper dig snart ;D

2011-05-07 @ 18:01:22
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0