Studentskivan 9/5!

Igår var min studentskiva och det var verkligen toppen! Började med förkrök med folk i klassen i stadsparken och sen blev det bj! Det blev middag och dans med mina bästa vänner, en oförglömlig kväll!

Kvällens bästa händelse var att Robin kom och överasskade mig stort! Hade pratat med honom i telefonen kl 10 och då skulle han sova (sa han) Men då satt han på tåget till Uppsala, han hade sagt till 100% att han inte fick lämna vakten, men sen ser jag en kille i grönkläder gå runt inne på bj och leta efter någon, och det var Robin, shit inte blivit så glad på länge! Började nästan gråta när jag kramade honom, tack du är verkligen världens bästa som gör sådana saker för mig! Robin skulle ta bussen hem kl 3 på natten och skulle gå på sitt pass kl 6 på morgonen, stackarn.. Jag tog taxi hem kl 3 och somnade vid typ 6.

Tack för en superkväll alla som var med! :D


Avatar (jag, om ni inte ser. haha!) och Belle

Cowboy och Avatar

Avatar och Therese

Jag och min grönkille, bästa

Klassen


Jag och Kadir

Kattig och jag

Rafif min bästa lärare Susanne och jag, haha skön bild asså

Rumpnissen, haha!

Avatar och Suit up Otto!





Jag blev Klassens Sexnarkoman, hahahaa! :D
Blev inte förvånad, om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0