Bronkit

Hejsan, nu ligger jag hemma i sängen och ska kolla på ett avsnitt av gossip precis. Har lagat mat med R nyss och det blev en väldigt god omelett! Jag var hos läkaren imorse för att jag har hostat i mera än i en månad, vilket inte kan vara så bra. Det visade sig iaf att jag hade bronkit, bakterie/virus i lungorna som gör att man får rethosta. Inte så vidare värst roligt! Nu har jag fått hostmedicin och ska kurera mig. Får inte träna och ska helst ta det lugnt, vilket jag inte är så bra på.. Hoppas att det ger sig snart iaf, mamma hade detta förut och hon hostade av ett revben.. Aj aj :( Hoppas jag slipper! Annars så sitter jag och leker med min fina Iphone, är typ helt in looooove. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0