Hjärtat

Måste bara säga några saker, det är viktigt att visa för dem du älskar att du faktiskt älskar dem. Man vet aldrig vad som kan hända eller någonting. Man ska tänka på varandra, hjälpa varandra och finnas i svåra och såklart bra tider! Jag är så lyckligt lottad som har så många fina i mitt liv.
Min fina vän Therese, som jag känt så länge jag kan komma ihåg. Hon är en såndär underbar person som jag aldrig kommer vilja släppa taget om. Hon är utan tvekan den strakaste personen jag känner och hon är som en förebild för mig, nästan som en storasyster som man ser upp till.
Jag vet att hon alltid finns för mig och ställer upp och jag gör detsamma, det är skönt att ha en vägg att luta sig mot när allt annat går åt skogen. Jag vill bara säga att du betyder så otroligt mycket för mig och du är familj, min familj. Tack Therese, för att du står ut med mig i vått och torrt!

Kommentarer
Postat av: Roza

åh va fint skrivet :)

2011-11-29 @ 13:34:22
URL: http://roozas.blogg.se/
Postat av: therese

Blev så glad och rörd av det här och du vet att jag känner samma för dig! <3

2011-11-30 @ 00:37:48
URL: http://sheismysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0