My day

Idag åkte jag hem till min bästis och hängde med henne, käkade asgoda lussebullar som hon och Roza hade bakat, tack så mycket! :D Vi satt och pratade och myste i hennes nya fina soffa. Så kollade vi på ett avsnitt av gossip girl, love that show.. Sen efter mys med Therese gick vi till Luthagens livs och där träffade vi fina Tora som jobbar där :) Efter det gick Therese och skulle vara duktig att gymma (om ni bara visste hur mycket jag saknar att träna!!) Jag gick iaf och träffade Mary för vi skulle räkna matte som vanligt, duktiga tjejer är vi allt!
Nu sitter jag hemma och när ja kom hem fick jag god lax till mat, så borde det vara jämt? ;) Nu är de lyxfällan och soffhäng som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0