Heldag med jobb

Idag har jag inte satt min fot utanför mitt lilla krypin. Det har ju varit så äckligt väder, regn och blåsit hela dagen, mörkt och kallt är det också.. Vintern är påväg! I can feel it. Har iaf jobbat hela dagen här hemma med att måla stolar, bord, lacka, städa, målat klart gästrummet och satt lister. Imorgon bli det att städa och flytta in alla saker som står lite överallt just nu in på dess rätta plats, ska bli så skönt att äntligen få klart här!!
Sen blev de en tabbe idag också, vi hade lite problem med tvättmaskinen som inte ville funka så pappa kom hit och meckade lite. Vi fick igång den och jag var glad :) Sen la jag in en tvätt och en halvtimme senare när ja kom in i badrummet var den som en pool på hela golvet för de hade runnit vatten ur en slang.. YEEEEY! Så det var bara att städa och skura, Love when that happens! Allt ska alltid jävlas, så är de. Nu funkar iaf tvättmaskinen.
Nyss satt ja och pluggade lite teori, måste bli skärpning på det nu! Men de är så svårt att vara fokuserad när man hela tiden har saker att göra klart här.. Sen kollade jag på gossip girl nyss och det är sååå bra, älskart.
Nu ska ja dra och sen sängen, är helt slut i kroppen och i huvudet, Natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på alla rum när allt är klart?

2011-10-19 @ 19:54:40
Postat av: Anna

Sv: Såklart jag ska göra! :)

2011-10-19 @ 21:02:47
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0