New

Hej hej bloggen. Nu har ja precis kommit hem från jobbet som inte gick så vidare bra alls, hostade och hade mest ont i huvudet hela tiden.. Innan jobbet så gick jag iaf och gjorde 2 inköp. Det ena var en klänning, och kan ni gissa vilken färg? Hade tänkt att köpa ngt i färg MEN som vanligt är de som att ja bara söker efter svarta kläder omedvetet.. Så det blev ennu en till little black dress! Den ska användas på lördag så den får ni inte se.. Än ;)
Så köpte jag ett nytt linne också, på bilden nedan. Men nu ska jag göra iårdning en macka och te sen blir det DH med älsklingen!

Kommentarer
Postat av: therese

snyggt linne :)

2011-10-24 @ 21:03:28
URL: http://sheismysin.blogg.se/
Postat av: hej

vad jobbar du med/som ?

2011-10-24 @ 22:42:56
Postat av: Anna

sv: Jag jobbar några kvällar i veckan på Swedbank fastighetsbyrån :)

2011-10-25 @ 10:59:53
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0