L o v e hurts

Varför ska kärlek vara A pain in the ass? Ursäka språket.. Men varför kan man inte bara få vara lycklig? Inte bara i en minut utan mycket längre. Just nu är jag nere på botten, eller det har jag varit ett tag, och det verkar som att det är omöjligt att ta sig upp på den pedistal jag var när jag var som lyckligast. Kan man komma dit igen, och kommer jag komma dit igen? Jag vet inte.

Det enda jag vill är att vara lycklig, vara Glada Anna. Som inte är en jävla egoist som har snöat in sig i en jävla liten bubbla där allt bara handlar om MIG, Mig mig.. Jag vill vara den som tänker mera på andra än mig själv, som jag Brukar vara bra på, jag brukar tänka på andra före mig själv. Just nu är jag ett blindo som inte ser när mina närmsta mår dåligt, vet ni varför? Jo för jag är så självupptagen i min egen dramaserie.

Nej nu ska jag försöka SÄGA upp mig ifrån att vara nere på botten, och FÖRSÖKA jobba mig upp till min pedistal, och hoppas att jag kommer dit och kan se ner på andra och försöka få dem upp till där jag står också, vara lyckliga ihop.


Kommentarer
Postat av: Jimman

Men Anna, om kärlek är så jävla jobbigt, varför gör du inte slut med Robin och hittar en bättre kille? Det verkar ju aldrig vara bra mellan er så varför vara tillsammans?

2011-09-16 @ 14:18:09
Postat av: rakel

Been there. Still there...



Det blir bättre snart, det måste det bli <3

2011-09-16 @ 14:32:23
Postat av: Anna

Sv: Jim, du vet inte mycket, Inte träffat dig alls mycket på sista tiden och det har varit ups and downs. Men som ja skrev i inlägget så har jag också varit jävligt lycklig och glad! Så tro inte att ja bara gått och varit olycklig i 5 år, då skulle ja fan inte stannat kvar. Ingen kan avgöra vad jag ska göra, det måste jag göra själv, jag vill vara med Robin. Men det är inte alltid lätt, det är det nog för ingen. Kul att höra från dig btw!



Rökel, Älskling. Vi får hålla ihop <3

2011-09-16 @ 14:40:49
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: therese

Det gör mig så ont att veta att du är olycklig hjärtat. Hoppas verkligen för din skull att allt blir bra. Jättebra skrivet inlägg <3

2011-09-16 @ 15:51:52
URL: http://sheismysin.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv:tack min fina Therese. Betyder mycket för mig när du säger så, ses ikväll, love you! <3

2011-09-16 @ 17:09:36
URL: http://ybkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0