Walk

Idag ska jag gå till tåget igen, det ska nog bli min nya grej att gå. Man mår väldigt bra av det märkte jag igår, man får ut så mycket av det, gå ganska fort, lyssna på bra musik och skingra tankarna. Idag är det också mycket finare väder och det är sol, så det gör ju det hela mycket mysigare. Sen ska jag nog köpa en vit transparent skjorta när ja kommer in till stan, velat ha det länge men inte köpt. Men nu orkar ja inte vänta längre helt enkelt. Så om ja hittar någon bra så köper jag den! Punkt slut.

Sen måste jag bara säga att jag tycker det är så roligt att de är fler och fler som tittar in i min blogg, det är jag tacksam för :) Sen tänkte ja fråga om de är ngt mera ni vill att ja ska blogga om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0