Bröllop

Ja, i lördags så var det som sagt bröllop. Allt var så vackert och jag kunde inte hålla mig från att börja gråta när de sa Ja till varandra i kyrkan. Älskar bröllop! Sen åkte de en snygg bil ifrån kyrkan och alla följde efter till Hammarskog där middagen och festen skulle vara. Det blev champagne och tre rätters middag, allt var så gott!

Sen var det massvis med roliga tal, som jag skrattade :p Så roligt när man såg brudparets miner, haha! Sen blev det tårta och brudparet tog såklart första biten. Sen blev det dans, kusin Robins och hans polare var helt galna på dansgolvet och jag och lillasyrran och robin hängde på, pappa och mamma dansade också hela kvällen. Sedan runt 2 tiden så smet brudparet iväg!

Sen åkte vi hem. Tack för en underbar och oförglömlig dag/kväll <3
 

Kommentarer
Postat av: ROZA

FINA bilder!

2012-08-15 @ 17:14:06
URL: http://www.roozas.blogg.se
Postat av: ROZA

FINA bilder!

2012-08-15 @ 17:14:06
URL: http://www.roozas.blogg.se
Postat av: jossan

Gud vad fin du var i håret Anna! Fixade du det själv eller? ;)

2012-08-16 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0