Konstig

Nu har jag jobbat i 3 dagar och gått upp kl 6 varje dag, vilket resulterar till att jag går och lägger mig typ, nu? Kl halv 9.. Sinnes. Men jag är så trött och har ingen ork. Ont i huvudet och bara seg. Idag efter jobbet var vi till veterinären med Ralph, han tog spruta, han var så duktig min plutt!

Sen åkte vi hem, gjorde mat och pluggade. Och nu sova. Vill nästan dö på morgonen när det ringer kl 6 :p

Annars så känner jag mig lite konstig just nu, deppig, men vet inte riktigt varför. Saknar min familj, och är väldigt stressad över vissa saker, fått finnar (kanske pga stress?) i don't know.. Men mår inte så som jag vill må. Vill mest ligga i sängen och sova. Men inte drömma, mina drömmar är dumma :(

Aja, nog med klagande. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0