Sillisar?

Hade en störd dröm inatt, jag riktigt kämpade mig igenom drömmen och vaknade upp kallsvettig och klämde på mina bröst.
Jag drömde att jag hade bestämt mig för att operara pattarna, till en större storlek. Jag var någonstans i Uppsala och skulle läggas in och sova där natten innan min operation, jag var fett nervös och fattade liksom inte varför jag skulle göra detta, började få ångest och tankar om vad som kunde gå fel osv.. Vaknade på morgonen och även fast jag kände att det var "fel" så ville jag göra det. Dom sprutade in massa saker i kroppen och sen körde dem in mig i operationssalen, sen blev det svart! :o
Vaknade upp efter jag vet inte hur länge och trodde inte ens att de hade börjat, men dom var klara! Jag blev så glad, jag hade inte ens ont (eftersom det var en dröm.. haha) Åkte hem nästan direkt och det konstiga var att jag inte hade berättat för någon att ja skulle göra detta och vart fan ja fått pengar ifårn, fortfarande oklart. Åkte iaf hem och visade mina nya pattar för mamma, pappa och lillasyrran, dom tyckte att dom var fina.
Sen vaknar jag upp och känner på mina bröst, och tänker - Thank goooood att det inte var sant!
Det var typ som att jag hade ont under brösten fast jag inte ens hade operarat mig. Aldrig haft sådan ångest..
Ja, drömmer om helt knäppa saker, detta var 1 av dem :p
Nej tack!
:)

Kommentarer
Postat av: ROZA

hahaha läskig dröm!



Sv: tack anna! och krya på er med :)

2012-02-07 @ 13:09:14
URL: http://roozas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0