Top Model

Förra veckan satt jag och R och kollade på Top Model, det var ett roligt avsnitt. Gillar svenska top model, känns mera seriöst än sist det var, eftersom dom är i LA och träffar kändisar som är med i Top model med Tyra!
Men jag blev så sjukt irritead på en tjej (den jag gillar minst i programmet!) kommer inte ihåg vad hon heter atm, MEN hon åkte iaf ut sist! Blond tjej med stora röda läppar, hon var så respektlös mot dem i juryn och skrattade när det stod mellan henne och Sibel om vem som skulle åka ut, blev så irriterad på henne och så glad att hon åkte ut! Ja ba, Yes! hehe..
Längtar till nästa program med Janice dickinson, kommer nog spåra :)
(det är hon i lita byxor som står bredbent som jag inte gillar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0