New Look

Hejsan bloggen, sjukt dålig på att blogga (jag vet) Men jag har just nu ganska mycket i mitt liv utanför bloggen.. 2 jobb och plugg och så vill jag umgås mycket med min lilla katt.. hehe. Blivit lite av en crazy cat lady!
 
Annars så sitter jag och drömmer mig bort på New Looks hemsida, så sjukt mycket fina kläder och skor där... Men jag får inte köpa ngt för R, dumma :( 


Idag har jag jobbat från kl 7:30-15:00, det gick bra och det känns som att man börjar komma in i rutinerna och så nu. Igår så var jag och Robin och firade Robins lillasyster som fyllde hela 10 år, galet vad fort det går! Så det blev lite tårta och god mat :) Mys!

Sen fick Ralph följa med också, men han gillade verkligen inte att åka buss och var missnöjd hela resan och skrek, stackars liten.

Nu sitter jag hemma och ska precis göra en kopp te, sen ikväll ska jag ut och göra Uppsala farligt tsm med bästis Therese, ska bli så kuuul! :D
 
Jag och Therese på midsommar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0