Längtan på förändring

Har kännt mig så himla rastlös/uttråkad på sista tiden, vill ha en förändring, nytt jobb, ny lgh, renovera lite, kanske ny stad, ut och resa en längre tid? Jag har ingen aning om vad jag vill.. Men just nu känns det som att man bara står still på samma ställe och stampar och kommer liksom ingenstans, är det bara jag som känner så? Jag kanske är knäpp.
Sen är jag så grymt trött på mitt yttre, vill ha mera kläder, nya bikinis, gärna en helt ny hårfärg, och så vill jag förlänga håret på riktigt! Så myket jag vill, men allt man vill kostar pengar och det är något som det inte finns så gott om för min del just nu. Åhhhh.. Orkar typ inte, vill så mycket just nu.
När man var liten så tänkte man mycket på hur man ville att ens liv skulle se ut när man blev "stor" men är jag stor nu, eller är jag fortfarande rättså liten? Har ju många år på mig att veta vad jag vill bli, var jag vill bo, hur jag vil se ut osv. Men just nu känns allt bara oklart. Jag vet inte om jag är där jag trodde att jag skulle vara i den åldern jag är nu, hade nog lite andra tankar om vad jag trodde jag skulle vara nu när jag var "yngre"
Känns som att livet är som spel typ, man kanske måste våga chansa eller satsa för en förändring?
Glad brunettAnna

Kommentarer
Postat av: louise

tycker du är jättefin i hårfärgen du har på bilden i mitten!!

2012-05-21 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0