Godnatt :)

Haft en bra dag, började med ett avsnitt av DH och en god frukost, sen åkte jag in till stan och räknade matte, efter det gick jag till systemet, och till gymmet! Körde 40 min kondition, mage och rygg och benböj, kändes skönt! Kom hem och då hade en rörmokare vart här och fixat vårt badrum för det har varit översvämning lite då och då.. Men nu är allt städat och fixat, slängde massa saker också, gött!

Så kom Emilia hit (Robins syrra) vi gjorde pizza hemma, Hawaii, gott blev det, sen så kollade vi på en animerad film som handlade om en påskhare, den var sjukt rolig! :D satt och åt morötter och dipp. Passads ju ganska bra när filmen handlade om harar ;p

Nu ska jag läsa om vampyrer och sen sova ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0