Mätt tjej

Nu har jag kommit hem från middagen och ligger i sängen och kollar på Masterchef, gillar matprogram!

Vi åt middag på Plock, det var väldigt gott! Tog tre små rätter, soppa, ribs och chevre rödbetor, mums!

Och vi fick en överraskning på resturangen också, att vi ska åka utomlands i vinter till Teneriffa på solsemester, yes! Hejdå höst deppen liksom. Jag var dock inte så förvånad att vi skulle åka, detta är 3e gången som pappa överraskar oss! Första gången var när vi var och åt på en Thairesturang, då skulle vi åka till Thailand, andra gången åt vi på en Grekisk resturand, då åkte vi till Grekland, och nu gick vi på Plock!

Fattade inte riktigt vart vi skulle få åka först, men sen kom Elin på att vi brukar äta Tapas i Teneriffa, och de är ju smårätter på Plock, haha, mamma och pappa är så söta som fixar i smyg tycker jag , bästa <3
En bild från 2010-2011 när jag var brunhårig i Thailand 

Kommentarer
Postat av: emil

Snyggt!

2012-10-23 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0