Saker blir inte alltid som man tänkt sig

Ja, jag kanske är en bitterfitta lite då och då, men jag skulle inte vara det om det inte var saker som gjorde mig just "bitter". Saker som känns självklara för mig uppfattas på ett helt annat sätt för en annan, vilket gör att det blir allmänt drygt och jobbigt, när en person inte kan "sätta sig in i" hur den andra tänker/känner.

Sådant är viktigt för mig, och jag anser att alla måste kunna visa sympati, och empati för andra människor, annars blir det svårt. Man tycker ju att andra ska fatta någon gång. Men börjar lite tro att man - inte kan lära en gammal hund sitta.

Jaja, jag är bitter ikväll, inte för att jag suttit ensam hemma hela kvällen, (hade väldigt mysigt med Jessica på skype <3) men för att andra inte förstår när man sårar. Hejdå folk, och sov gott!

Nu ska jag kolla på Eva och Adam, 4 födelsedagar och ett fiasko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0