Seg på att blogga

Igår så rullade jag Robin och pappa ut min gamla fina Volvo, som jag fått av farfar, den startade så det var väldigt roligt eftersom den stått still i 5 år! Den behöver dock en rejäl tvätt! ;)

Sedan gjorde jag och Rakel lunch ihop och mös lite, like! Sen senare på kvällen cyklade jag och R till Maria och hjälpte henne att packa upp massa flyttlådor, drack rose och åt Kinamat, mysigt!

Nu så har kan Robin och pappa tömt ett helt förråd på massa gamla saker och nu är det bara 1 förråd kvar! Sen ska vi ta tag i arbetsrummet och lägga golv, måla om, just nu är det bara ett jävla kaos där :( känns jobbigt..


Kommentarer
Postat av: ROZA

woho vilken booty :D

2012-09-13 @ 23:00:28
URL: http://www.roozas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0