Bitter

Hej hej..

Sitter just nu och målar naglarna rosa för att man kanske blir lite gladare av fina naglar? Idag har jag definitivt vaknat på helt fel sida. Jag är trött, ont i magen och ryggen och känner mig bara ledsen och deprimerad. Skulle vart ledig idag eftersom jag jobbat i 7 dagar i sträck nu, MEN så ringer telefonen ändå och nu är jag tvungen att jobba natt och halva dagen imorgon, gud vad jag inte har lust för det alls idag.

Och sen har jag precis lagt 500 kr på något jag hatar mest av allt, MATTE. Ska skriva ett prov nu igen i Februari, och jag tycker det är helt sjuka pengar för några blad papper.. Inte alls bitter? Suck. Så nu måste jag verkligen sätta igång med matten, men det tar verkligen emot något fruktansvärt, det är så tråkigt, har ingen ork.

Tack för mig. hejdå

Kommentarer
Postat av: desiree

Så går det när man läser omvårdnad :)

2013-01-31 @ 20:19:20
Postat av: emil

vacker .... väldigt vacker

2013-02-08 @ 10:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0