Att alltid misslyckas

Sitter just nu i mitt rum och har dragit ner gardinerna, även fast det är sol ute så känner jag mig inte glad just nu. Var glad nyss, men de försvann rättså snabbt.

Var och skulle få reda på mitt 3e nationella prov som jag skrivit för någon vecka sedan, har kämpat som bara den med privat mattelärare, vänner och för mig själv, trodde att de skulle gå denna gången, MEN va 3p ifrån, mestadels för slarvfel, men också för att de alltid höjer en nivå på proven mot de som är i boken, och den lilla nivån blir nästan alltid för svår för mig. Känns förjävligt, känner mig sämst, trött, tänker att ja måste börja om IGEN och räkna samma bok IGEN och sitta i skrivsalen och vara nervös IGEN. Så tröttsamt att jag bara gråter, vill ju bara ha mitt lilla G, att det ska vara så svårt!?

Man kommer verkligen ingenstans i livet om man inte har matte B, man kan inte läsa många linjer och inte den linjen ja vill söka in på.. Känns så fel att en sådan sak som matte ska få förstöra så mycket för mig, tror fan inte jag skulle bli en sämre sjuksyrra för jag inte kan räkna pq former eller ekv system..... Fuck off!
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

det går bättre nästa gång <3

2013-03-07 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0