Vila i frid

I skrivandes stund sitter jag i sängen, helt svart och svullen i ögonen. Min finaste Ralph, världens bästa och underbaraste roligaste katt, dog precis, inte ens 1 år. Telefonen ringde för någon timme sen, en tjej hade kört på Ralph, han dog på en gång.

Jag visste inte om jag skulle klara av att gå ut, men han var lika fin som alltid, bara helt stilla.

Trodde aldrig att det kunde göra såhär ont, jag har panik, vet inte vad jag ska ta mig till.

Älskade fina lilla katt, kommer alltid älska dig och aldrig glömma dig. Vila i frid
 

Kommentarer
Postat av: C

Det absolut värsta som kan hända när man är djurägare!! :( stor styrkekram! Tänker på dig! <3

Svar: Ja, man blir så sjukt ledsen.. Jobbigaste ja vart med om.. Tack så mycket <3
Anna

2013-03-27 @ 10:17:35
URL: http://Caroline.forme.se
Postat av: Emilia

Gråter med dig. Det var den gosigaste katt jag någonsin träffat. Han finns i allas hjärtan. Han har det super i himlen. Olle och Yoshi finns med honom i himlen.
Vila i frid.

2013-03-27 @ 19:15:37
Postat av: Emilia

Gråter med dig. Det var den gosigaste katt jag någonsin träffat. Han finns i allas hjärtan. Han har det super i himlen. Olle och Yoshi finns med honom i himlen.
Vila i frid.

2013-03-27 @ 19:16:55
Postat av: Tina

Jätte trist att lillen blev påkörd :( sörjer med dig! Vet själv inte hur jag skulle hantera det om min katt (TeJai 6 månader å 3 dagar) skulle gå samma öde till mötes. Nu är han visserligen bara inne katt, men ändå..... Detsamma skulle gälla om min chihuahua (Dai, 4 månader)skulle rymma/slita sig loss å bli påkörd.....brustat hjärta och forsande tårar skulle det bli iaf.

Nått positivt i sorgen är iaf att någon ringde och berättade vad som hade hänt, så ni inte behövde bli oroliga och börja leta efter honom om han aldrig kom hem någon gång.

Sorgen och saknaden kommer alltid att finnas där, men ni får glädjas åt den tid ni fick tsm <3
KRAM <3

2013-03-27 @ 21:16:47
Postat av: josefine

nääääe :(
Stackars er, tänker på dig <3

2013-03-27 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0