Sansa ❤️



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!En bloggare skrev att han tycker du är min dubbelgångare.Kikade såklart in på din blogg och fnissade först lite eftersom jag nyligen laddat upp en del hundbilder, och du likaså. Sen när jag scrollade ner till detta inlägg gapade jag och tänkte " det där är ju jag för fem år sen" då hade jag långt blont hår och speciellt när du kollar ner på bilder som dessa så tycker jag du liknar mig sjukt mycket. Jag har knappast många bilder i min blogg var man ser likheten, men i verkligheten liknar vi massor. Jag frågade mina barn vem det var på bilden(du) och de sa " de e du mamma!" och min kille började skratta och sa "finns det flera av dej?" :)Så hej hej vackra dubbelgångare ;)

Svar: Hallå! Vilken rolig kommentar! Haha! :D Sånt är väldigt roligt, och lite läskigt! Med dubbelgångare alltså. Men kul att du kikade in och skrev detta! Spännande att se en look a like ;) och kul att dina barn sa sådär :p Kramar!
Anna

2014-02-25 @ 07:39:42
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0