Dag 1 - Stenålderskost

Idag var jag på stan och för ovanlighetens skull gick jag inte och letade efter en snygg outfit till helgen. Jag gick till akademibokhabdeln och köpte, wait for it.... En kokbok! Eller snarare, en livsstilsbok/kokbok. 

Paleo heter den, stenålderskost. Ville testa något nytt och fick tips av en kollega, tackar! En utmaning, 30 rätter på 30 dagar, det finns frukost, lunch och middagar. Tanken med detta är att jag ska lära mig nya maträtter, äta bättre, mera grönsaker och mindre kolhydrater (wich I love!) Försöka bli av med sötsug. Tex Oboyen jag dricker till frukost, hehe.. 

Så med denna mat och träning i kombination så får vi se vad som händer med kroppen, spännande! 



👏😁 

Kommentarer
Postat av: Veris

ska ner imorrn och köpa! Awsome med alla måltider planerade ju!

2015-05-06 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0