Frukost numero 2

Gokväll! 

Ja, så hur har de gått dessa dagar då? Jodå, det har gått prima! 👏 (med undantag ikväll då mamma fyllde år, då åt jag det som bjöds, ofc!) jag gör ju inte detta för att gå ner i vikt utan mera som en utmaning för mig själv, så javisst kommer jag äta vad ja vill på helgen och kanske ta ett glas vin eller två. Men nog om det! 💁 

I förrgår och igår åt jag iaf detta till frukost. 

Färskpressad juice 
3 ägg stekta i kokosolja
4 skivor bacon 


Sen till mellanmål på jobbet åt jag en fruktsallad som innehöll: 

Blåbär
Äpple
Banan
Kiwi
Avokado 




Mumsigt var det, och det blir mycket avokado i kosten för det innehåller bra fett. 👌 

Utöver detta så har jag druckit mycket vatten, tränat 3 pass. Jag måste säga att jag inte känt av "sockersug" eller abstinens av något, så det har inte varit så svårt att hålla sig borta från det jag brukar äta, så känner mig lite stolt! Nu är det jaf helg så blir paus. På måndag kör jag igen. Spännande! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0