Home sweet home!>

Nu har vi kommit hem och packat upp och ska åka och handla, kylskåpet är tomt ;)

Barcelona ❤>

Haft en helt underbar sista kväll här. Imorgon flyger vi hem, lovar att blogga och lägga upp flera bilder någon dag snart! Godnatt ❤

Gott och blandat>

Blev ingen powernap för jag var inte tillräckligt trött. Robin ska ut och springa en mil nu typ så nu tänkte jag vara datanörd ett tag :) Sitter i sängen och kollar bloggar och äter Gott och blandat, har de rättså najs!

Mera shopping>

Tjenare!

Dåligt väder idag med, lite regn också. Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till det shoppingstället vi var igår som var stängt :) blev en del, något linne, en kofta, läppstift, parfym och en väska! Väldigt nöjd med mina inköp :)

Nu ska jag nog ta en siesta och sen ska vi ut och äta någonstans!

Hard rock café>

Idag har det vart mulet nästan hela dagen, så vi bestämde oss för att åka till stan och gå i affärer, dom har ju primarkt här så det skulle va kul att kolla in!

Men när vi åkt tunnelbana och skulle gå till shoppingcentrumet så märkte vi att alla affärer var stängda för det är söndag.. Typiskt! Så vi gick till Hard rock café och åt en sjukt god lunch! Aldrig ätit där förut, förrätten var helt underbar! Sedan "rullade" vi hem och har haft en lugn kväll hemma och kollat två filmer.

Nu blir det sova, hoppas på bättre väder imorgon! Natti

Lyxigt värre>

Igårkväll slog vi på stort och åt middag på en väldigt fin restaurang som låg uppe på ett berg här i Barcelona! Det var panorama fönster så man såg hela staden by night, väldigt vackert! Blev 3 rätters och jag tog hummer till förrätt, sjukt gott! nöjd med kvällen ❤

Råkade visst klicka hem ett par skor..>

Det är farligt när man har Wifi på rummet (A)

Sunrise ❤>

Idag gick vi upp tidigt för att se soluppgången, mycket fint!

Barca <3>

Hallå!

Nu har vi kommit hem från stranden för ett tag sedan och har haft en superskön dag med sol, bad och lunch på stranden, typ så varje förmiddag ser ut :) Vi har hinnit med lite sen vi kom hit, ätit massa gott, shoppat, druckit Sangria, vart på typ som en "kulturnatt" inne i Barcelona, och igår var vi och kollade på massa fiskar och läskiga hajar! Ikväll ska vi för en gångs skull göra middag hemma, det blir tacos och en mysig film på det, fredagsmys! :D

Här kommer lite blandade bilder!

Dagen i bild>

Mysig dag ❤>

Idag har vart en mysig dag, stranden, god lunch, shopping, italiensk middag och nu kollar vi film, älskar semester!

@ Barcelona>

Nu ska vi snart sova efter en 3rätters middag på en mysig restaurang! Resan gick bra, och det är 30c och helt underbart! Hörs mera imorgon ;)

Kräftskiva ❤>

Snart ska vi åka på den årliga kräftiskivan! Blir en härlig helg med familj och vänner, längtar! :D

Packar!>

Snart är det dags för Barcelona! Åker på söndag, så nu har jag börjat packa, taggad! :D

❤>

Nu är det bestämt, våran hund kommer om 3 veckor och det är lilla bruden på bilden nedan, är sjukt glad just nu! Längtar!

Hallå :)>

Nu är jag tillbaka i älskade uppsala, kom hem i lördags och har mest jobbat! Har just avslutat mitt 3e gympass denna veckan, känns gött! Nu ska jag äta lunch med pappa och sen åka och kötta ett kvällspass :) samma sak imorgon!

Sol ❤>

Idag är det helt okej väder så vi ska snart gå till badet, imorgon åker vi nog hem till Uppsala igen, känns lite trist. Igår hade vi en toppenbra dag på Liseberg, lägger upp bilder sen! :)

Dagens galna nöje!>

Shopping + bio>

Idag tog jag och Therese pappas snyggbil och åkte till Uddevalla för shopping och bio, köpte lite smycken och sådant, åt lunch på ett mysigt ställe och irrade runt med bilen, poppade hög musik och körde mot enkelriktat någon gång av misstag för att hitta rätt till bion :p

Vi såg "känn ingen sorg" filmen, måste säga att den var väldigt bra, skrattade och grät, så den hade verkligen lite av allt! Även om jag inte är ett Håkan fan så vad den awesome! Så den borde alla se :)

Imorgon blir nog en bra dag, Godnatt ❤

Godmorgon från ett molnigt Orust>

Nu har jag vaknat för en stund sedan och gick till bageriet och köpte Ellös kaka, sjukt gott frukostbröd som jag ätit här sen jag var liten :) mysigt. Idag sa yr.no att det skulle vara väldigt fint väder, typ som igår, men så blev det inte.. Det är moln och blåser lite, så får se vad vi hittar på för skoj idag!

Nu ska jag duka upp frukost och vänta på att Therese ska vakna och att mamma och pappa ska komma tillbaka från sin promenad så vi kan äta :) ha en bra dag!

Mycket bra dag>

Idag har vi solat och badat, jag lekte snygg i Therese solbrillor som var för stora för mig, åkt bil och färja till grundsund och fikat och kollat lite i affärer, shoppat och grillat middag. Nu ligger jag och bästis i varsin säng och är trötta och ska snart sova :)

Ellös ❤>

Nu har vi kommit fram till mitt sommarställe, packat upp lite och har vart och tagit ett kvällsdopp! Underbart skönt att vara här, nu ska vi sova!

Göteborg! ❤>

Efter en skön semestervecka hemma så fortsätter ennu en toppenvecka med Therese på mitt sommarställe på västkusten utanför Gbg!

Så nu har vi precis kommit fram med tåget och sitter och chillar på Starbucks och väntar på att mamma och pappa ska komma och hämta oss om ett tag, nu kör vi... Semester!!