Sminkhets

Jag har sedan jag började på bb för cirkus 1,5 år sen inte gått en enda dag utan smink!! Jag går liksom upp 05:15 för att hinna sminka mig i ungefär 30 minuter.. Helt sjukt när man tänker på det. 

Jag känner mig helt enkelt naken utan smink, obekväm, ibland ful, tröttare. Allt detta sitter ju i huvudet, det vet jag. Så jag bestämde mig för några dagar sedan att gå utan smink till jobbet (iaf nästan, hade rouge på mig..) 

Och oj vad många komplimanger jag fick, så efter den dagen så känner jag mig inte alls obekväm att gå till jobbet utan smink. Så skönt! Så kom igen nu tjejer, visa att alla är fina utan smink - vacker utan spackel. 👏

Nedan en bild på mig med smink, dock en festsminkning, och bilden jag tog innan jobbet. ✨ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0