lördagskväl

Tjolahopp!
Nu sitter jag hemma i mitt rum. Min helg har bestått av badminton på fredagen, och av Robin på kvällen, ja vill bara säga att jag älskar honom mest. Och att jag älskar sex! så är det ;)

Idag så var jag med Robin ett tag, blev lite små tjaffs på morgonen, but nothing can take us apart lixom. Vi kollade tv, och jag tog en dusch sköönt! Jag ville gå på bio med Robin eller gå ut och käka, men han ville inte. Och bestämde sig för att vara med sin andra älskade flickvän, datorn + wow..
Hur kan man vara avundsjuk på en data? knäppt..
 
Ja iaf, jag bestämde mig för att följa med på Opera med min lillasyster mamma och mormor, den hette trollflöjten, har aldrig vart på opera så det var ganska häftigt! haha. Efter det så skulle jag gå på bio med Lisa och några av hennes kompisar, men så skulle min lillasyster med, och då lät hon negativ till det, sen sa hon att de inte blev ngt, mycket trist.

Men jag höll hoppet uppe för en bra lördag utan pojken, så ja ringde til Linnéa min babe, Hon sa att ja fick komma dit, så ska nog åka dit och umgås några timmar, tack för att du alltid ställer upp älskade unge! Och jag försökte få tag på Tora, men på den senaste tiden har hon nästan slutat att svara på mina sms, känns ju inte sådär jättekul!

Men hoppas alla får en asbra lördagkväll, Pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0