Hundtvättar Anna!



Hejhopp!

Våra gäster kom vid 7 tiden, vi åt en underbart god middag, och efterätt! efter det kollade vi på bilder från Alperna (det var familjen som min familj var i alperna med) alltså familjen Ronga! Och dom hade med sig lille Bianca, sötnosen. Hon blev glad när hon såg mig! Och jag fick uppdraget att tvätta henne, för hon var lite smutsig :p Hon blev lite ledsen när jag satte ner henne i badkaret, hon gnydde lite stackarn. Men sen blev hon glad, och när jag tog upp henne ur badkaret skakade hon på sig så vattnet bara flög! Blöt anna.. hehe. Sen torkade jag henne och sedan sprang hon ner och var så busig, hoppade i soffor och gned sig och hoppade på mig. Söta lilla Bianca! En dag ska jag ha en liten pullis. En liten älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0