Twilight



Hej, jag är hemma idag med.. Men vi slutade endå 11 idag, så det skulle ju vart Ovärt att gå dit? (A) haha.. Fick reda på det nyss. Så vill jag säga Grattis till Millan som fyller 17 år idag! Hoppas du får en bra dag. Jag har fastnat för Twilight, även fast jag hade bestämt mig för att inte göra det.. Den bästa scenen är när dom kör baseboll tycker jag, då är Muse i bakrunden med supermassive black hole! Den är nice. Men idag ska jag försöka att göra lite nytta, idag ska jag

1, Göra klart alla frågorna
2, Tömma mitt fack där nere
3, Bränna en skiva åt min mamma
4, försöka räkna matte?

Så ja kommer inte tillbaka innan ja har gjort de.. hehe
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0