blandat

Nu har jag städat upp i mitt rum och kollat lite bilder, väntar på att tora ska skicka bilder sen festen men hon försvann.. Hoppas hon loggar in snart. Just nu har jag kroppskomplex, fan vad allt är fel idag! Provade lite kläder nyss vad jag ska ha på mig imorgon och på lördag när jag ska på julbord. Men jag tycker jag har för breda höfter och jag hatar det.. Eller så är det att jag har för smal midja? vilket som, jag gillar det inte. Och det finns inget att göra åt saken heller, eftersom de är ju skelettet som är format så. Suck, Varför kan jag inte bara vara NÖJD? nej, kommer väl inte att hända.


Mina jobbkläder under praktiken.



En lite konstig bild på mitt öga, haha. Jag gillar ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0