Gårdagen var lång, men bra!

Igår gick jag upp 04:45 och åkte seda in till Uppsala till Gillet och träffade alla andra tärnor och Lucian. Vi började dagen med att sjung i radio, Någon som lyssnade, haha alla sov väl. Vi åkte runt i buss till jättemånga ställen och sjöng igår! Det va jobbigt men kul, höll på hela dagen fram tills jag, Robin, Alexandra och Therese skulle åka till Stockholm och se på In flames! Vi kom till stockholm vid kl 7 och sedan tog vi en taxi till Hovet där det skulle vara, jag var dock supertrött och somnade nästan vid första förbandet, hehe. Hade vart uppe i många timmar. Första bandet var inte så bra tycker jag. Men sedan var det Dead by april, det var bra! Sen var det In flames!! Det var superbra som förra gången. Det var drag, ska lägga upp film sedan! Det slutade vid kl 00:15 ungefär. Sedan så åkte vi med Bengan och greggans pappa hem till Storvreta, Kom hem kl 2 = död Anna, idag var jag helt SLUT! Somnade i 3 timmar när ja kom hem. Men dagen igår var Awesome!


Dead by april







Alexandra och Therese


In flames






En lite knäpp bild på älskling och jag



Videor kommer sen, eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0