Idag tog jag sprutan!

Mot svininfluensan.. Jag bestämde mig att göra det idag, så jag gjorde det. Var fett rädd! Ville gråta och så hade jag ingen med mig som kunde hålla mig i handen :( buhu.. Men jag klarade det! Och nu har jag ont i armen och lite ont i huvudet.. Får väl se om man slipper att få feber och skit, annars blir jag arg. Nu är jag hemma hos Robin men snart ska jag in till stan och gå och lämna in min mobil (hoppas på en ny) sedan ska jag på Luciaträning till kl 8 ikväll, är väl inte så sugen på det just nu, är väldigt trött! Men måste. Här är en kul video på en kille som tog sprutan haha! :D Chilla :o


Kommentarer
Postat av: Tjocka Pojken

Ingen spruta för mig...dör jag så.. Shit Happens... men det kmr ju inte hända fjoll grejer

2009-12-07 @ 19:10:33
URL: http://laxn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0