Mina presenter från min fest!


Ett linne från Nelly som jag fick av Therese!
Det är Tjockate spets i fram och mindre i bak, love it.
(vet att ja står konstigt!)



Massor av ögonskuggor fick jag av Totti, superfina!


Halsband som jag fick 2st av, Av Emelie, Louise, Rakel och av Julia, like it!


En superfin ring!


klubbor från Linnéa och..


Handmassage och Manikyr!


Ett midjeskärp av Paulina!


hmm, ja en kakform av Lisen, Hahahah!


hehe fick av Angelina så fick jag en..


En massagesak till huvudet, man ryser som fan :D


Fick av Matilda och Sofia och Madde, sexy!


och så fick jag en rolig tandborste av dem, hehe


Ja ni ser ju vilka de är ifrån, och vad jag fick får ni se NU


En vattenpipa, det var ganska otippat av så duktiga tjejer ;)
jag som inte röker, men endå kul att ha!!



Örhängen som matchade halsbandet!


Ett till halsband av Eleonore!


Och nästa present fick jag av dessa tjejerna som är på bilden, Det är Louise (jag i mitten) och Linnéa när vi var små :D


Min älskade ''pimpade'' fickplunta som jag fick! Den är så skön, med miniglas och en tratt ;)

Det var detta jag fick på min 18års fest, och sedan fick jag ju massa av familjen också. Men det orkar jag inte visa just nu. Redan visat lite iaf! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0