Älskar helg

Helg är det bästa som finns ibland. När man är slut efter en skolvecka, vill man bara sova. Och det ska jag göra snart! Superskönt. Idag gick allt bra i skolan! och jag hatar falska människor. Hade musik det var kul, vi lirade trummor! Mitt pip ljud i örat är inte borta nu heller.. hoppas att medicinen ska funka! Annars orkar jag inte med det.

Hade träning idag också, det gick bra. Men fick feber innan träningen, men körde på hårt endå! (man är väl ingen vekling?) hoppas jag inte blir sämre av det bara. För när jag var hos läkaren sa han - Du är påväg att bli förkyld, jag tänkte bara - nejdu det är jag inte alls det! Nu känns det som att jag blev sjuk bara för att en läkare sa de. Är det knäppt? Man inbillar sig så mycket. Imorgon ska jag träffa mitt så kallade Busfrö, Robin. Vi ska ta det lungt (som vanligt) men jag mår inte så bra heller, så de är nog bra. Kolla på melodifestivalen, det blir bra det.

 Sen längtar jag efter att få återförenas med min bok som jag glömde hemma hos robin! Vill veta vad som händer. Men medans får jag läsa en bok som heter 'Gröna vilda ögon' den är helt okej! Pappa och mamma tjatar om att jag ska läsa ' Män som hatar kvinnor ' är sugen på det, nu finns den på film också! Det är fest i skyttorp ikväll med, ville gärna dit med Julia och Tora. Men fick inte för min mori, haha. Hon ville inte hämta m.m. Men eftersom jag inte är i topp så var det väl lika bra. Hoppas att dom har en toppenkväll iaf!


Jag gillar gamla bilder, denna är en favorit. Vi är ett snyggt par, Mr and Mrs bond!


Godnatt mina vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0