Bus

Morn :)
nyss vaknade jag, superskönt! Ska snart ner i köket och äta lite. Gud va roligt att det var så många som hade lästa min blogg i förrgår och igår! Borde nog tacka Therese för det! Så tack :) Idag ska jag åka till min farmor, träna, sen vara med Tora :) Och På lördag är det Alla hjärtans dag! Då ska jag till älskling och kolla på Melodifestivalen och ha en massa mys. Sa hejdå till min familj imorse runt kl halv 7. Kommer sakna er, Puss på er! Hörs sen ikväll, kommer nog bilder.

I hate that I'm thinking about it..

I hope that I can trust you a 100%


Visar min lilla mage, busfrö är jag.

Kommentarer
Postat av: Philip

Du får se upp, du har nästan magrutor! :O



Vacker tjej med trevlig blogg

2009-02-14 @ 18:05:30
URL: http://philipalmen.blogg,se
Postat av: therese

jättefin bild :)

2009-02-16 @ 12:03:29
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: Miss L

Fan vilka muskler du börjar få. All din träning ger resultat!

2009-02-18 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0