Rundtur i båten


jag på båten



Ellös


Jag och boppa (morfar) :)



Jag och Therese <3



jag igen



Båten



Jag var så glad och skulle kolla i H&m:s höst katalog


Men när jag öppnade den var det hål i hela katalogen rakt igenom! :D


Och där hade pappa lagt in min mobil! Som har blivit lagad, han hade skickat
katalogen med posten, och tänkte vara lite rolig!


Så klockrent gjort, min pappa är så skön, älskar dig och saknar dig:)
fast de var ju lite synd att det var ett hål när man skulle kolla på kläderna sen :p

Kommentarer
Postat av: lisa

sexanna på sexsjön i en sexbåt med sexkomipsar och en sexmobil

2009-07-24 @ 19:55:01
Postat av: anna lover

ÅÅÅÅ vad söt du var på "jag var så glad för jag skulle titta i hm katalogen" bilden!!

2009-07-24 @ 21:31:00
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0