old times



Den här bilden är från skolavslutningen i 9:an. På bilden är det jag och Robert! Vi var inte så bra vänner då, men nu är vi closer :p Kollade på bilderna från skolavslutingen och jag måste erkänna att det kändes jobbigt att kolla på. jag saknar mina girls, alla. Och killarna med, tro det eller ej! Men dom var roliga. Synd att man aldrig hinner ses, men nån gång måste det bli av! Förhoppningsvis så kommer jag att åka upp till honom i Lexand och hälsa på. Han har ju flyttat dit den lilla saken. Nu sitter jag i skolan och har Med.Gr och skriver om Atkins metod, det är ganska intressant. Idag ska jag träna! Och imogon är jag ledig, sjukt skönt. Ska bara vara i skolan i 30 min (utvecklingsamtal) hoppas att det går bra. Så på fredag ska jag hälsa på min farmor, sen träna. Så hade jag hoppats på att få träffa Tora, men just nu ser det ut som att ja får sitta själv hemma. Vi hade pratat om att ses, eller ja hon frågade. Men ja sa att ja skulle kolla upp det för ja och robin hade pratat om att vi skulle ses, men ja sa att ja skulle kolla upp det. så hade hon pratat med Evelina om att dom skulle ses, kändes lite tråkigt. Men man har sin egen vilja om vad man ska göra ;)

Nu ska jag fortsätta att jobba, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0