Skolan



Nu sitter jag och har fortfarande Mäsk, nyss var det ett pervo som camade med jullan, man såg bara hans byxor typ XD Omg, så äcklig! Jag är så jävla trött, ser ut som jag vet inte vad. Sen ska jag hem till Robin ett tag, hämta mina träningskläder, sen ska jag hem och sova haha. På fredag ska jag nog på 60 års fest med Robins familj. Har ingen träning då så det passar nog bra. Imorgon ska jag träna, och kanske fika med någon innan? säg till om du har lust! Jag sitter och skriver om alkohol. Nu är detdär pervot där igen i camen, haha han tog av sig tröjjan, så då ställde sig granit och visade sin rumpa! (med byxor) haha! Då satte han på sig tröjjan igen XD Nu ska jag försöka få tag på Therese. Ska försöka ringa till henne. Men nu ska jag fortsätta jobba

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: LISSE

ANNA JAG VILL HA DITT ASS :'(

2009-03-05 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0