Vilda bruna ögon.



Jag älskar bruna ögon. När jag träffade dig första gången var det dina ögon jag tänkte på. Jag älskar dom. Och när jag träffade dig började vi lyssna på en låt, Coldplay. Fix you, det var den finaste låten och den jobbigaste. När jag hörde den tänkte jag på dig, och alla minnen. Den väcker mina känslor för dig om och om igen. Jag kommer aldrig glömma när vi gick och såg dom i Globen. Det var det bästa ögonblicket, när dom spelade den. Jag grät, och sjöng falskt, haha! har spelat in hela den låten live, kanske lägger ut den sen, men jag sjunger förjävligt där. (robin vet, haha) 3 år har det gått, och jag vill fortfarande ha dig.  jag är kär i dig, jag älskar dig. Och jag hatar att låta som en liten tjej som sitter och skriver sånt som jag gör nu, men hur kan man låta bli? Nu är jag fånig och jag gillar att vara det ibland. Nu ska jag läsa en bok, sen ska jag sova.


Här är låten, som betyder mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0