Min onsdag

Idag var jag så trött så jag inte ville gå upp ur sängen + så mådde jag lite illa. Sen fick jag ett sms av lisa att hon hade mått mycket dåligt inatt, som tur var va de inte magsjuka! Ses imorgon då lisse, hehe. Gick till skolan, fick Vg på arbetsmiljöprovet, tummen upp till mig! Sen så fick vi sluta kl halv 2 typ, fett skönt. Åkte ner på stan för jag hade råkat glömma bort att lämna tillbaka robins hemnyckel, så den låg i min plånbok :p Så vi träffades på stan, jag ville fika. Men han mådde dåligt och åkte hem, lille plutt.

Sedan gick jag runt på stan och provade jeans shorts i varenda jävla affär, och hittade INGA som passade mig, vad är felet? hmm, om någon har tips på bra, så säg till! (till Anna som kommenterade) jag köpte den vita tunikan på Vero Moda i Stockholm för några månder sen! :)


I tisdags åt jag och R jordgubbar, mumma!


Inne på wekday, förstå att ha4 av mig :o


Detta var de enda jag köpte, men jag älskar trosor <3

Kommentarer
Postat av: lisa

gud vad fina!

2009-05-28 @ 20:37:21
URL: http://lisahannerz.blogg.se/
Postat av: anna

ja visst är dom ¨:D

2009-05-29 @ 09:55:43
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0