tidsfördriv :)

Har inget för mig just nu, har legat och läst. Så kom jag på några saker jag ville hissa och dissa!



Jag tänker hissa detta :


och


Ballerina kex!
Nu kanske ni undrar varför just detta? jo, för att jag nyss låg och läste och åt lite kex, och dom är så sjukt goda! Och Liseberg är väl självklart!? Vem gillar inte Liseberg! :D btw, ska dit i sommar, vart där varje år sen jag var bebis typ.



Och nu till dissen, jag tänker dissa :



Anonyma!

Det är en sak som jag tycker är så dumt och fegt, när anomya kommenterar på sidor, och säger en massa saker. Men i verkligheten ( om dom säger vilka dom är ) så vågar vissa inte säga ett dugg. Så, jag tycker att alla som är anonyma är dryga, och det är bara tråkigt och fegt av er. Våga stå upp på vad ni tycker, för ingen tar åt sig om de är anonymt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0