Fyfan

Nu kommer det antagligen vara mycket deppinlägg på bloggen, är en sån månad just nu. Så förlåt för det.. Idag mår jag inte alls bra, rent ut sagt åt helvette. Orkade inte göra läxan till idag, så nu ligger jag illa till, skulle ha matteprov idag och har inte räknat ett enda tal.. Jag känner mig så duktig just nu, men inget av det känns viktigt i mitt liv just nu. Nu sitter jag och har så ont i magen och mår så Illa!! Fyfan, känner för att gå och spy lite, huvudvärken som jag haft i 1,5 vecka har inte försvunnit, höll på att somna på bussen för ja sovit så dåligt. När jag mår dåligt så glömmer jag bort att äta,eftersom jag inte är hungrig, är så trött på att vara sjuk och allt annat som är jobbigt just nu.

Jag skulle inte banga på att ta ut pengar på banken och ta en sista minuten till något varmt ställe och bara vara för mig själv och tänka ut vad jag vill med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0