Vår i luften!

Det är så skönt ute nu, älskar när solen skiner livet känns så mycket lättare då tycker jag. Idag går jag bara till halv 11, för jag ska på ett ärende i stan, sen ska jag kolla på kläder hehe.. Suuugen på ngt nytt! Och nyss tillkom en supertrevlig till sak som jag ska göra idag, jag ska träffa Therese :* Sen så ska jag till Polisen och fixa ett nytt Id kort eftersom jag och Robin glömde dem på tåget från Göteborg till Uppsala så är de borta :( Men nu har ja spärrat de så ingen liten fjortis kan gå ut på krogen med mitt id (A) Haha.. Men nu ska ja ha lektion, hörd ikv!


Kommentarer
Postat av: ebba

stentuff ;) se rman ju på den där bilden med! :D

2010-04-19 @ 10:34:19
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0