Polen 2010

Jag kom hem från Polen i onsdags efter 1,5 vecka med min pojkväns familj. Det var super! Vi badade och solade mycket, jag och emilia red också en dag, tudet var lite läskigt haha.. Sen var det Powidza dagarna, typ som storvretadagarna fast i polen. Så det var fest, fyrverkerier och marknad m.m. Det var nice! Sedan har vi åkt runt lite och kollat. Det var dock för varmt, ca 37c! :o Man kunde inte sova alls.. Men iaf, veckan i Polen var underbar! Tack för det :)




Jag spelade The sims hehe

Robins leksak



nytt halsband




sååå söt


Robin brände sig 'liite' haha..


hahahhaha








hehe

jag liftade mycket.. eller?

älskar dig














Så massa bilder :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nått bra tips om hur man blir brun och sedan behåller brännan?

2010-07-18 @ 10:55:57
Postat av: anna

sv: Vet inte hurrudu. Att man ska smörja in sig varje dag efter stranden ;) Och inte bränna sig för mkt så att huden flagnar!

2010-07-18 @ 19:30:55
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0