Förhållanden

Hej hej, nu sitter jag i skolan och vill mest hem och dra täcket över huvudet. Väntar på en lärare som ska hjälpa mig med min historiauppsats.

Just nu sitter jag och tänker på förhållanden, hur länge kan det hålla? är det möjligt att man kan vara ihop förevigt, det är en lång tid, förevigt. Jag undrar bara om känslorna kan vara samma länge, eller är de för alla att de kanske försvinner. Man vill ju tro att det är som på film '' Så levde dem lyckliga i alla sina dagar'' går det ens? Jag är verkligen ingen expert på förhållanden. Även fast jag har haft ett länge.


Kommentarer
Postat av: Deas

Det beror åpå man ska ha omväxling i et förhållande t.ex resa pröva nya saker, men t.ex man tröttnar snabbt på varandra om allt blir enformigt t.ex kommande 20 åren för ett par skulle bli frukost,jobb,lunch,jobb,hem titta tv var social,myspys/sova varenda dag, knepet är att få in lite omväxling^^ t.ex gör nått häftigt dyka i nått hav eller bara hitta på nått som omväxling:D

2010-03-26 @ 13:41:21
Postat av: Anna

Sv: hej deas, kul att du fortfarande läser min blogg! ^^ Jo, de är nog som du säger, vi har lite samma åsikt där!

2010-03-29 @ 15:03:12
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0