Måndag igen!

Denna veckan har jag massa planer.. Men just nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Vill soooova..

Måndag: Idag ska jag åka hem och plugga matte, prov imorgon (nervös, JA!) Sen sitter jag just nu och väntar på att jag ska ha nationella prov i engelska, där man ska prata, sen har jag egen idrottslektion idag, jag ska ha gymnastik med med klass, undrar hur det kommer att gå :p

Tisdag: Matteprov, åka hem till Robin och fixa oss sedan ska vi på studentskiva! Hoppas det blir roligt ;)

Onsdag: Operation dagsverk, jag julia och Lisa ska vara med på Pimp my loo. haha De kommer sääkert bli snyggt, sen blir det badminton och plugg igen.

Torsdag: Då ska jag på bio med min Robin, vi ska se alice i underlandet :D

Den på fredag och lördag får jag se vad som händer ;)



Sooova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0