Om du vore mer som mig, skulle jag gå ner på dig

Sitter just nu i mitt rum, lyssnar på Annie Hall av Oskar Linnros, gillar den. Sitter i övrigt hemma ensam och grinar lite, kul fredagssyssla. Just nu är jag less, på massa.

Lumpen tar på mig som bara den, att sakna någon hela tiden, att känna att man inte har någon när man behöver sitt stöd, att inte kunna bestämma eller att inte kunna ha något att säga till om är så sjukt jobbigt, om ja verkligen vill träffa honom så kan jag inte. Det känns som en jävla lång väntan till något som ska ta slut, 4 månader har de gått, 7 månader kvar. Orkar man? Jag har dock inget val, vill ju vara med honom mer än något annat. Jag bara hoppas att det kommer att gå, att jag pallar, att jag inte är så ledsen och arg över detta. Men just nu är jag allt de ja inte vill vara, en känslosam ensam liten tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur det känns. Jag hade ett distansförhållande för ett tag sedan och det är verkligen hur jobbigt som helst! Det tar verkligen psykiskt på en. Men du får tänka på att det verkligen är något som är värt att vänta på. Tänk sen när ni har klarat er igenom det här, hur skönt det kommer att vara! Jag förstår att 7 månader känns som en evighet men vänd dig till dina vänner och försök hålla dej sysselsatt så ska du se att tiden går snabbare!=)

2010-11-26 @ 16:49:38
Postat av: Anna

sv: Ja, det är verkligen sjukt jobbigt. Men vi har varit ihop i snart 5 år, känns som detta borde gå att klara av! Det ska vi fan göra :) Tack! :)

2010-11-27 @ 15:46:26
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0